CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Ahad, 1 Januari 2012

SELAMAT TAHUN BARU 2012

Assalamualaikum...apa khabar teman2 blog tersayang? Moga semuanya dalam keadaan sihat dan gembira. Entri pertama HD di tahun baru :) .....lama HD menyepi dari blog ini tanpa sebarang entri utk tatapan kalian semua...HD mohon maaf...tuntutan tugas memerlukan HD lebih memberikan tumpuan di sana...malahan FB pun sudah tidak seaktif dahulu...huhuhu
Bagi yang sering mengikut perkembangan di FB HD pasti perasan yang HD sudah tidak aktifkan wall...tp jangan bimbang...itu hanya sementara...InsyaAllah selesai sahaja tumpuan HD pada tugasan...HD akan kembali aktif seperti biasa....mohon kalian semua memahami...terima kasih :)
Ada yang tertanya-tanya apa tugasan yg HD maksudkan agaknya? Hehehe...sebenarnya HD dalam usaha untuk menyiapkan manuskrip novel ke-3...sebelum dikejar editor, lebih baik HD siapkan cepat hehehe...so doakan HD terus diberikan ilham agar segera dapat menyiapkan manuskrip ini.
HD tahu ramai yang tertunggu-tunggu entri seterusnya untuk C3S 2nd series...tapi izinkan HD siapkan terlebih dahulu manuskripnya ye...InsyaAllah dah siap nanti...HD akan kongsikan serba sedikit rencah di dalam C3S II....sementara itu harap semuanya terus sabar dan setia menanti ye :)
InsyaAllah sekiranya ada berita yang ingin HD kongsikan bersama kalian....HD akan coretkan di blog ni...mungkin HD akan lebih aktif di blog buat seketika supaya kalian tidak terasa kehilangan HD...dan juga merindui HD barangkali...hahahahaha....ada yg akan rindukah???? :p
Oh ye...ada satu berita yang ingin HD kongsikan...petang ini HD akan bertolak ke KL....alhamdullilah ada rezeki untuk HD...InsyaAllah kalau tiada aral melintang....3hb Jan 2012....gerai food court yang HD usahakan akan mula beroperasi...bagi yg tinggal di sekitar KL atau yang singgah ke KL...jemputlah datang ke gerai food court HD ye...ANEKA SOTO CORNER HERNA DIANA, gerai no.5, Food Court Bangunan EON Bank, Jalan Raja Laut.
Doa kalian HD harapkan semoga apa yang HD usahakan ini membuahkan hasil :)
Ok lah...rasanya panjang entri HD kali ni...sampai di sini dahulu...ada kesempatan kita bersua lagi dalam entri yang akan datang....HD doakan kalian semua dalam keadaan baik2...jaga diri...semoga segala yang baik akan menjadi milik kalian...sama2 berdoa semoga kita sentiasa di dalam rahmat dan lindungan Ilahi.
Sayang kalian semua...muaahhhh!!! :)

Wassalam,
Herna Diana
9.54am
1 Jan 2012

1 ulasan:

AdaM Hawa berkata...

tak sabar ni.. nak tgk c3s part II..